WELCOME * WELCOME !

Aku Tetap Aku

create your own banner at mybannermaker.com!

Ade Aku Kesah??


Hey2... Welcome To My Blog ok... Juz nak bagitau, ini blog sy.. Luahan aty sy.. Cerita Sy.... Tade kene mengene antra idop atau da meninggal dunia...Dis is my own blog ok... Kalau x suke, jgn bace.. jgn singgah ler kan? senang cite beb ! Hihihi






CAPRICORN (22 Desember–19 Januari)

myspace icons



Sunday, January 30, 2011

P.E.N.A.T

Ok... serius aku cakap, aku penat.. penat dengan sume.. sume bnd aku pent !! rase nak nges puas2, nak nges sekuat aty.. nak lepaskan sume tp aku da x larat !! air mata aku da kering utk sume neh...
Kenapa aku x penah nak rase bahagia? Bile aku nak bahagia mesti ade je tembok penghalang !!! Mesti ade something, mesti ade bnd yang x kene.. kenapa? kenapa kan?

Bile aku serius, orang main2kan perasaan aku..
Aku cuba untuk jadi yang terbaik, bila aku da caye..
Bila aku da sayang dorg maen2kan..
Ape lagi yang aku nak wat?Aku da cuba jadi yang terbaik utk dia...
Tapi kenapa kan kenapa la?

Aku da tak tao nak cakap ape, 
ape pon aku da PEEEEEENAAT !!!

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com