WELCOME * WELCOME !

Aku Tetap Aku

create your own banner at mybannermaker.com!

Ade Aku Kesah??


Hey2... Welcome To My Blog ok... Juz nak bagitau, ini blog sy.. Luahan aty sy.. Cerita Sy.... Tade kene mengene antra idop atau da meninggal dunia...Dis is my own blog ok... Kalau x suke, jgn bace.. jgn singgah ler kan? senang cite beb ! Hihihi






CAPRICORN (22 Desember–19 Januari)

myspace icons



Monday, February 14, 2011

Rindu

Boleh x saya nak rindu dye? Bole x? Sy nak rindukan ex saya.. Rindu sgt kat dye, even da nak dekat setaun lebih kami ptus tp sy still rindukan dye? Kenapa kan? Sy rindu awak la aswad.. siyes.. sy mention name awk sbb saya mmg nak org laen tau yg sy rindukan awk dan masih mengharapkan yang hubungan kita dapat kembali macam dlu, tp bnd tuh mmg takan jd.. MUSTAHIL !! Awak da bahagia skang, dan bakal kawen satu ari nanti.. Tapi saya masih lagi x dpt nak lupekan bayang2 awaak... Saya da lupekan awk, awk cari sy balek.. Cari sy still bagi arapan, pas tuh awk tglkan sy lagi... adoooi... serabut la.. sy mmg rindu awak la !!


Nobody can replaced you !!

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com