WELCOME * WELCOME !

Aku Tetap Aku

create your own banner at mybannermaker.com!

Ade Aku Kesah??


Hey2... Welcome To My Blog ok... Juz nak bagitau, ini blog sy.. Luahan aty sy.. Cerita Sy.... Tade kene mengene antra idop atau da meninggal dunia...Dis is my own blog ok... Kalau x suke, jgn bace.. jgn singgah ler kan? senang cite beb ! Hihihi






CAPRICORN (22 Desember–19 Januari)

myspace icons



Thursday, March 3, 2011

Sesungguhnya saya.....

Sesungguhnya saya sangat merindui dia.. dan sessungguhnya saya benar benar merindui dia..  sesungguhnya juga saya memang memerlukan dia...
Sesungguhnya saya memang mengharapkan dia kembali pada saaya..
sesungguhnya saya memang merindui saat saat bersama dia..

Sesungguhnya dan sesungguhnya memang sesungguhnya saya masih sayangkan awak..
Sesungguhnya saya x mampu untuk terus idop dalam penipuan...
Sesungguhnya memang sesungguhnya saya akui yang tiada sape boleh gantikan tempat awk,,,

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com