WELCOME * WELCOME !

Aku Tetap Aku

create your own banner at mybannermaker.com!

Ade Aku Kesah??


Hey2... Welcome To My Blog ok... Juz nak bagitau, ini blog sy.. Luahan aty sy.. Cerita Sy.... Tade kene mengene antra idop atau da meninggal dunia...Dis is my own blog ok... Kalau x suke, jgn bace.. jgn singgah ler kan? senang cite beb ! Hihihi






CAPRICORN (22 Desember–19 Januari)

myspace icons



Tuesday, March 29, 2011

Telefon Berbunyi.. Ring..Ring..Ring **

Telefon berbunyi, ring..ring..ring...
Handphone? Gadget...
Adehh... malas da nak fikir pasal gadget gadget nie..
sejak hp kesayangan ku ilang,
terus pakai hp biase...
seeeeriikkk doeee!!
Masa ilang hp tuh, sparuh jiwaku pergi laa.
Pehh.. mmg meroyan juga la dlm seminggu..
makan x kenyang, mndi x basah, tdo tak lenaa.. hik..hik..hik..

Tapi bile tgok org laen pakai gadget mahal mahal
canggih canggih niee.
aku terasa TERCABAR !!
Rase nak beli balik hp tapi TRAUMAAA doee...
Tapee laa..
Pakai jerk hp pekak niee..
Jnji ley kol n sms sudaaahh...

Cite pasal sms, skang nie HP aku hanya utk kwn kwn..
Yang selalu aku msj...
Calon calonnya adalah...


Nie my bff...Nurmas Izaty a.k.a Mas
Kami da kawan 13 taun, dari skola rendah..
Dok pon dekat, so mmg selalu dgn diaa...
Ape pe pon mslh, kami selalu share..
Ari ari kitorang akan msej...
Tapi kami bukan less okk... oooppsss..ooppss!

Yang kedua plak..
Calon calonnya adalah
Dye nie pon aku kerap msej..
Nama dye Ana...
Tapi msej gan dye nie bile aku teringat kat someone !
hihih.. Dia la yang akan layan bile aku kerinduan..
HAHAHA...
Bile msj, selalu cite bnd yang same kot..
Kdg2 dye akan msej aku bile dye plak rase kerinduan 
kat seseorang itu...

Yang ketiga dan yang terakhir..
Ini dia KAK INA..
Cik ina nie pon sy selalu msj dye..
Situasi dye sama mcm saya..
Mslh kami sama..
HAHAHA... Selalu share dgn diaa...

Hp aku skang, mmg selalu akan berbunyi..
Berbunyi dari mereka mereka nie..
HAHAHAHA.....
Ape pon aku hepi doee..
Sharing is caring !

p/s : hIHIhi.. saya ambik pic kamu2 nie sume kat fb.. jgn mare.. sj tade keje, bosan..so merepek meraban la yang bukan2 kat blog niee...

3 comments:

gudy2gurl said...

tq for ur comment.. i will reduce my wifget..

sipot sedot said...

erk...ha tht one lorh erk?? i see...hey nek..thanks...syg kamoo dik :P

gudy2gurl said...

hahahhaha... syg kamu jugaa la.. wahahah:p

 
Blogger Templates by Wishafriend.com